shine123 當前離線
初級會員
Phil_123 當前離線
特級會員
TOP
原帖由 Phil_123 於 2009-9-24 15:02 發表 睇你用乜野 codec 壓片而定架咋喎... 我用 VirtualDub, codec 揀用 x264, set 個 thread 數係 4 就可以用盡四核
原帖由 shine123 於 2009-9-25 11:59 發表 thanks... 我就係唔知咩software有得揀thread...
晴朗 當前離線
中級會員
原帖由 晴朗 於 2009-9-25 22:00 發表 yee?? 其他 Codec 得唔得??