邊隻手機瀏覽器可以入到網上銀行??

中銀,恒生,滙豐,創興,渣打,等等......

我部5530mx 行nokia 個 brower (行wifi)可以入到
hsbc chk自己戶口有幾錢個個(個人網上XXX)

要入名pw 同 保安編碼器號碼個隻
希望幫到你

TOP

原帖由 wwc111 於 2009-10-2 18:59 發表
中銀,恒生,滙豐,創興,渣打,等等......

師兄又係諗住手機上網買賣股票?
我部5800 未試過

搵日試下先

TOP

用 Free WIFI 是否安全呢???

TOP

原帖由 rfdingo 於 2009-10-2 19:39 發表
我部5530mx 行nokia 個 brower (行wifi)可以入到
hsbc chk自己戶口有幾錢個個(個人網上XXX)

要入名pw 同 保安編碼器號碼個隻
希望幫到你


how about GPRS  connection?

TOP

用緊 Nokia 5800 內置 browser 經 Smartone 3.5G 上恆生網上銀行買賣股票絕無問題

[ 本帖最後由 sniperbb 於 2009-10-8 13:54 編輯 ]

TOP

原帖由 Wah On 於 2009-10-8 13:47 發表


how about GPRS  connection?


GPRS 乜唔係衛星定位黎架咩

TOP

iPhone 3G

TOP

原帖由 sniperbb 於 2009-10-8 13:55 發表


GPRS 乜唔係衛星定位黎架咩

that's GPS

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP