prc167 當前離線
Banned
bennyepc 當前離線
中級會員
TOP
yhcheng28 當前離線
進階會員
lawrencelau1 當前離線
但個轆有個托,點換呀? prc167 發表於 2013-2-12 17:37
kmb3av188 當前離線
文章終結者
長老會員
sony_vaio 當前離線
你咁串,搵原廠囉 記得指佢問,點解你地d野咁x易爛,有冇QC,你要點賠俾我..xyz 分分鐘免費幫你換 ... kmb3av188 發表於 2013-2-12 19:21
唔好意思呀,可能我趕住去行花市,個d咪普通喼一只,其實d喼d轆只只差唔多,所以睇下有無得換同點換羅. ... prc167 發表於 2013-2-12 22:09