如何翻新喇叭面?

本帖最後由 kentnklee 於 2013-2-11 17:02 編輯

想幫對十多年嘅雞喇叭(AR the EDGE)翻新個面板,
應如何做
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

拆殼, 打沙, 噴金屬油?

TOP

拆殼, 打沙, 噴金屬油?
hk3301t 發表於 2013-2-11 21:08


金屬油係指磁漆?打沙冇咩可能啦...

TOP

出便加布面
用磁漆會唔會連D 孔都冚住 ?

TOP

回復 3# longun


金属漆,英文名Metallic Paint,因为这种漆里掺配了金属粉末,是目前流行的一种汽车面漆。在它的漆基中加有微细的铝粒,光线射到铝粒上后,又被铝粒透过气膜反射出来

http://baike.baidu.com/view/510595.htm

TOP

回復  longun


金属漆,英文名Metallic Paint,因为这种漆里掺配了金属粉末,是目前流行的一种汽车面漆。 ...
hk3301t 發表於 2013-2-12 21:08


係咪一唔打蠟
就自己變到啞晒
同起泡泡?

TOP

回復 1# kentnklee

不久之前, 我用$80執左對玩, 我就覺得幾好聲啦

TOP

回復 7# vtrchan
當件貫 成千蚊一隻架.

TOP

回復  vtrchan
當件貫 成千蚊一隻架.
kentnklee 發表於 2013-2-14 00:33

原來咁貴o架咩....
我果個面板都有小小花, 不過我都唔敢攪佢, 怕影響左D聲.

TOP