車機touch 走曬位點搞?

小弟部車機個6.5" touch screen 走曬位,走到按最左系按最右邊既item
請問會系乜問題?
洗唔洗換過個tocun screen? thx a lot lot lot!

有冇得reset or recalibrate

TOP

是否有得較 touch 的位置

TOP

説明書無講,唔知點搞,setup又唔見有得set

TOP

説明書無講,唔知點搞,setup又唔見有得set

TOP

有無多d資料提供? 相, 說明書等等

TOP

有無多d資料提供? 相, 說明書等等
barrymok 發表於 2013-2-10 14:15


大陸機…

TOP

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1915289&highlight=

TOP