LCD 電視畫面油畫化 維修報告

話說部 32 " 離牌 LCD 使用約五年 有天忽然出現以不正常畫面
個人以前曾折開細尺寸的 電腦Mon 內面好簡單得幾塊板
今次就折開黎睇睇


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

折機 比隻機腳玩左好耐 最終都打得開部機




首先看到電源板有幾粒電容大肚 個人就唔識換電容
初初想去淘寶買番塊黎換 (人仔 $80)
其後幸得會員好友 powerwhy222 願代我免費無償維修 在此謹致萬分感謝
雖則電源版更換電容後 症狀還是一樣 畫面未正常

大肚電容

TOP

經在網上尋找藥方和此處朋友提供 目標轉向邏輯版


在淘寶上有得賣不過就好貴 要成 $200 人仔
經在淘寶上得知此邏輯板 上的驅動IC(紅圈位置)  很易損壞 網上極多人在維修 人工為 $40~$80不等
個粒零件只要數元人仔 不過運費加上唔識吹出黎和焊回 最後找了一間店維修
托朋友在大陸寄快遞和回收 人仔$24 來回 (朋情相助就無價 又要在此致謝) 維修費人仔 $40 共計 $64

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

今天早上 將維修好的邏輯板裝回電視 開機畫面一切正常



此次 DIY 過程中 學懂了 一步步去排除故障和解決的方法 謹供大家參考
多謝各位的鼓勵和幫忙
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

另外有部三星 畫面有彩色豎紋 就暫時未去整
據聞屏板損壞 無得整 開機後約半小時就會淡化不見

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 3# ywringo


  恭喜哂. 低成本diy.
又學到野

TOP

回復  ywringo


  恭喜哂. 低成本diy.
又學到野
FUYL 發表於 2013-2-2 19:45


而家多左部機出黎 留番黎炒股票 當報價機咁睇

TOP

而家多左部機出黎 留番黎炒股票 當報價機咁睇
ywringo 發表於 2013-2-2 20:15

ching你炒股票 一上一落都億億聲 仲浪費diy時間整堆d咁既野

TOP

ching你炒股票 一上一落都億億聲 仲浪費diy時間整堆d咁既野
笑春風 發表於 2013-2-2 20:29


億億聲就唔會買雜牌啦 小散戶一名

TOP

回復 4# ywringo
可否提供有關該IC的網頁. 討論區及TB shop.

TOP