dc to dc火牛攪到個喇叭唔同左聲

omg-.-有冇師兄係咁-.-換左火牛同低板之後用同一張音卡-.-唔同左聲,有冇得救返-.-覺得之前既聲好D

好耐之前有過24PIN FOR CAS用的電源優化器....再唔係玄人志向(如果重搵到)
類似的產品應該都會有幫助...

TOP

人聲細左,音樂了埋一舊,聲場包圍感冇左-.-

TOP

-.-好粗糙d聲,好似聽緊10年前既2.1

TOP

-.-好粗糙d聲,好似聽緊10年前既2.1
nkk 發表於 2018-7-31 03:00



    原本係乜板同牛? 而家呢?

TOP

acbel650 宜家係coolermaster750,=.=真係好大分別-.-都係插張onkyo se90,呢幾日整左好多bois同播放器設定既野先好返6成-.-

TOP

回覆 6# nkk


    PCI Sound Card !

乜板仲有原生PCI?

TOP

DC TO DC 本身就吾多夾HI FI 用,...

TOP