其實HP係咪退出左PDA/SMART PHONE 手機市埸 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

原帖由 身懷六甲 於 2009-10-17 05:10 發表
點解好似完全唔見HP有新機出現 ?

HP算把啦
產品support永遠都係少得可憐

[ 本帖最後由 hahahalpc 於 2009-10-17 08:40 編輯 ]

TOP

應該未。他們只是堅守貴精不貴多的策略(每年出2、3部)

TOP

依家HP升級rom是否都係要比錢買?

TOP

佢地冇wm6.1機有得升rom

TOP

我諗... 算啦...acer asus toshiba se htc samsung LG 都已經有排鬥 差左腳 咪衰多兩錢重 學dell 退落去吧啦~ 做老本行 notebook同netbook 呢d佢地搵左唔小... 特別近期佢地既銷量我諗仲得過asus添

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

HP..disappeared from the market

TOP

原帖由 terry_cheong 於 2009-10-18 01:48 發表
應該未。他們只是堅守貴精不貴多的策略(每年出2、3部)


機唔多, 但唔見得精~
次次d 機都好多bug, 又冇人去fix~

TOP

用緊612c

TOP