(on hold) [sell] 玩具直昇機 (end at 21/08/2009 23:59)

[sell]
玩具直昇機 100% work, 當面任試.
MTR, SSP 交收


eat at HKD80


P.S. 而家想送俾朋友個仔玩, 佢唔要先再賣

[ 本帖最後由 yishiro 於 2009-8-19 11:17 編輯 ]

can 平? 個用電量和壽命好唔好?where trade ?
係唔係一間店?

TOP

sorry, 唔係咁明...
anyway, remote 用AA x6, 用remote charge 部機
charge 20mins, 玩10-20mins 度
MTR, SSP 交收

TOP

push once

TOP

原帖由 yishiro 於 2009-8-17 00:06 發表
[sell]
玩具直昇機 100% work, 當面任試.
MTR, SSP 交收

eat at HKD80


係MTR內試有無問題?

TOP

can try

TOP

請問有冇試飛片

TOP

無片呀 sorry  

TOP

原帖由 yishiro 於 2009-8-18 23:19 發表
無片呀 sorry  

我想睇下 飛得穩唔穩定呀><

TOP