原裝P記3100mAh電實測

本帖最後由 KSC 於 2013-1-22 12:12 編輯

因為懶4粒一起來, 1A放電(即每粒得果0.25A)
實測每粒只有約3000mAh
2013-01-22 08.57.53.jpg
2013-01-22 08.58.04.jpg

拆機P記3100mAh電實測
實測每粒只有約2600mAh
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1898949
淘寶2800mAh 3星 電池測試
實測每粒只有約2500mAh
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1761634

我又懶,並埋用1A放電又嫌佢慢,
所以又諗住買部EBD-A10玩下   

TOP

我買左 4粒P記3400mAh + coolook 玩

TOP

我買左 4粒P記3400mAh + coolook 玩
kanzone 發表於 2013-1-22 14:32

做個同樣的test la.....如果你無imax,我借比你test都得

TOP

做個同樣的test la.....如果你無imax,我借比你test都得
KSC 發表於 2013-1-22 14:54


不如我比 4粒電你試XD

TOP

不如我比 4粒電你試XD
kanzone 發表於 2013-1-22 23:59

ok ar,但最快今個星期六晚比我,最快星期日下午比返你

TOP

ok ar,但最快今個星期六晚比我,最快星期日下午比返你
KSC 發表於 2013-1-23 03:02


check pm XD

TOP

期待你地的報告

TOP

我啱啱同人爆開左個尿袋, 我都同佢CHECK CHECK啲電有幾CHEAP先
有部老翻B6同佢試試CHECK吓幾多先, 4粒18650 連1部iPad都充唔晒

TOP

iPad容量咁大,唔好指望叉到滿以上的機最多放到85%

TOP