[圖片] 閒時軼事 2012(一)

良久沒有分享
沒有分手提、DSLR、EVIL…只有攝影,只有生活


#1 某日的夏


#2 給天下間辛苦一天還要面對feed me feed me的媽媽


#3 宇宙無敵金銀丸粥


#4 給年老的你留下一點點活潑的回憶


#5 夏.荷


#6 a team

我是來朝拜生活與攝影之神!

TOP

我是來朝拜生活與攝影之神!
inzite 發表於 2012-6-24 12:44


得到神ge賞識係我ge榮幸

TOP

得到神ge賞識係我ge榮幸
rickee 發表於 2012-6-24 12:47


這裏的真神只有一位。。。initial真神。

TOP

師兄既相有寓意同有深度

TOP

#6, 樓主好高功力

TOP

nono la, 我只是相信pictures can talk,亦希望我能做到而已

TOP

內容精釆,相好靚

TOP

nono la, 我只是相信pictures can talk,亦希望我能做到而已
rickee 發表於 2012-6-24 14:34


我相信pictures can talk,我有排都未能做到
謝謝分享你的生活

TOP

我相信pictures can talk,我有排都未能做到
謝謝分享你的生活
RoyKwan 發表於 2012-6-26 19:43


每人都可以做到啦,只不過多與少問題姐~
同埋好睇你「點」睇個世界~

TOP