最近拍片既裝備 用手機影..

本帖最後由 我係小魚兒 於 2012-6-12 14:04 編輯

93675_o.jpg
246950_o.jpg
2515288_o.jpg
63181_o.jpg
73349_o.jpg

唔係曬命...都冇得晒...全部加埋都唔夠任何一位C兄既一枝L鏡值錢
只不過分享下 我係專門拍片...依排用既野姐...

好想換機...又唔捨得佢地
好矛盾...

有無作品睇下呀?

TOP

拍幾級片 ?

TOP

好唔好玩過你部 m4/3 ?

TOP

好唔好玩過你部 m4/3 ?
psuser 發表於 2012-6-12 15:39



    M4/3 簡單 D 加上拍片功能 P記真係一流

TOP

買左啦?

TOP

買左啦?
kenkendee 發表於 2012-6-12 23:07



    未買AR...買咩?

TOP

未買AR...買咩?
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 23:10

買Sony啦,跟住D定焦放曬比我

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

agnes b?
what's that?
roadwarrior 發表於 2012-6-19 21:52



    just a gift for a lady...

TOP