[求婚求婚] 識用畫圖3D軟件既朋友!! 跪求幫忙

SORRY呀~ 我真係唔知可以係邊度POST
如有錯~ 請指導一下

我想整一個立體鑽石型器皿
直徑大約係450mm

因為比朋友整個實物出黎, 要有個FILE, (.dwg)

但我唔識畫~ 有無朋友可以幫下手
個圖大約係咁嫁
[img][/img]

詳細既野~ 可以再講~ 但有無大大可以幫手?


其實係用來求婚用
全透明亞加力, 直徑450mm
求婚時裡面全放白玫瑰 & 戒指

本帖最後由 ma_hty 於 2014-9-7 00:28 編輯

回覆 1# duckedog

畫這不難, 但是... 沒有簡易的加工方法 可把這模型做成 "全透明亞加力, 直徑450mm" 的盒子.  主要的問題是小量加工 亞加力, 一般都是用 lazer cut, 可是, lazer cut 是做不出這種刁鑽的斜面切口 去給你把它黏合成鑽石形的.

用車床加工 或 用CNC 應該可以做到, 可是... 加工費用可能是天價了.

其實如果只是個裝花朵的盒子, 為啥不乾脆用一般包裝用的膠片去做? 好像做小學生做勞作一般 剪剪貼貼一下就成呀.

TOP

有沒有平面圖及尺寸參巧下, 咁會易D, 因為唔想design都搞埋. 平面圖最好有top / front / right 三個view. 我繪圖一般般, 未必一定得.

BTW, 恭喜定你先

TOP

TOP

回覆  duckedog

畫這不難, 但是... 沒有簡易的加工方法 可把這模型做成 "全透明亞加力, 直徑450mm" 的盒 ...
ma_hty 發表於 2014-9-7 00:25



你講中哂~ 就係個切口出問題
其實因為最難做係哩個位
好多地方都做唔到

3D Print 係有透明, 但貴到飛起

所以想改用亞加力
要整咁大件, 所以D板要有一定厚度
而因為有厚度關係~ 板既切割位都係重要的
如底下果堆三角型

如果塊板係90度角咁切, 接合時就一定有"喇"
但無奈~ 問左好多公司~ 佢地都只係會90度角咁CUT 板



而且真係天價

diamond 切面.jpg (15.48 KB)

diamond 切面.jpg

TOP

你地肯覆下我, 其實我已經好開心!!!
我都有係另外兩個討論區POST過
可惜... 零回覆

TOP

雕出黎

TOP

本帖最後由 julyxiv 於 2014-9-7 08:02 編輯

回覆 5# duckedog

這個修邊的要求真係很高, 要修指定角度的邊即係普通刀具都滿足唔到, 可能要用能調校角度的機床去切, 仲要塊塊尺寸同度角都十分準確才可嵌埋一齊. 而且用機床切割事後要打磨, 仲要keep到準確度, 難度超高.

你咁多塊膠組合一起, 最快捷準確而又平的一定係用laser cut, 但laser cut做唔到唔係90度切.

TOP

本帖最後由 julyxiv 於 2014-9-7 08:14 編輯

樓主身邊有沒有朋友懂用矽膠注模? 可以先用石膏或膠板+畢地做一個原型, 省靚佢, 再用矽膠做模, 注水晶膠(環氧樹脂), 不過就會是實心而不是空心(唔知你係咪想放嘢入裡面). 技術要求唔算高, 但好花心機.  成本也不會天價, 但唔會平, 一千幾百原料走唔甩

Sorry, 睇漏咗, 直徑450mm, 一千幾百應該唔得.

TOP

回覆 1# duckedog


    海外设计铜制做旧染黑款 复古立体方钻石型玻璃收纳珠宝首饰盒 http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=39218383527

TOP