幫樓上婆婆搞/fix ipad facetime

本帖最後由 ppp2 於 2014-4-26 18:56 編輯

樓上婆婆話ipad facetime 不能
上網ok
看了setting ..沒有異常
搞了1小時..都不知道是什麼問題..

原來是apple 問題
http://support.apple.com/kb/TS5419

幫佢update ios..外國孫女已睡了..
希望 ok

今次apple真係好絕,焗人上ios7

TOP

唔怪得上個星期日外國親戚Facetime我一connect就failed。對方部iPad 3仲係iOS6。

岩岩email左個apple kb link俾個親戚,多謝樓主ching報料。

TOP

樓主好人

TOP