黑膠漿 當前離線
中級會員
Xingson 當前離線
進階會員
TOP
kinx80 當前離線
iPad2 is gone..... iPad4 is the successor kinx80 發表於 2014-3-18 23:14
tommychow0811 當前離線
Moderator
終於統一只用lightning插 Xingson 發表於 2014-3-18 23:16
仲有iphone4s 同ipod classic tommychow0811 發表於 2014-3-18 23:18
a886 當前離線
特級會員
4400 當前離線
都減幾多喎 黑膠漿 發表於 2014-3-18 22:25
philipsphilips 當前離線
YYUK
早幾個鐘睇唔係$3388咩? 4400 發表於 2014-3-18 23:28