god_snowman 當前離線
進階會員
beenoliu 當前離線
TOP
HEIKKO 當前離線
初級會員
上年買左第一代 聲唔差但用bt 5.0都成半秒delay,近排入水壞左 ,諗緊買唔買ax好 樓主知唔知啲聲同上代大 ... HEIKKO 發表於 2019-3-24 23:46
tmutsu 當前離線
中級會員
diff 當前離線
19940919 當前離線
Trickiman
NUARL NT01AX 係咪冇專用apps? diff 發表於 2019-4-8 22:22
elvisk 當前離線
Screen Shot 2019-04-13 at 11.08.05.png (112.91 KB)
下載次數:99
2019-4-13 11:08
回覆 god_snowman Ching 想問你係邊買? elvisk 發表於 2019-4-12 23:41