求ching比建議

本帖最後由 alexalex731 於 2011-11-7 20:37 編輯

小弟依家1.335v行4.6G冇問題
但係跑SP2004呢個溫度會唔會好危險
我應該繼續上定係落番去

溫度沒問題但電壓應該有下調空間

TOP

本帖最後由 alexalex731 於 2011-11-7 20:53 編輯

降低左做1.325V行

溫度低左

CPU:1.325V
VCore PWM:Extreme
Load-line Cailbration:100%
PCH:1.1V
PLL:開

TOP

VCore PWM有4個設定
最後2個係全相同自動因應變相
請問邊個好?
自動會唔會傷板,我要長用.

TOP

粒U好勁, 可以穩行4.6

TOP

回復 5# ddb493
正常都可以的吧!

TOP

可以再上

TOP

可以再上
vincentlam0320 發表於 2011-11-7 21:41

唔上了
唸住長用

TOP

唔上了
唸住長用
alexalex731 發表於 2011-11-7 21:42

長行4.8-5.0應該冇問題

TOP

長行4.8-5.0應該冇問題
vincentlam0320 發表於 2011-11-7 22:03

1.35v都上唔到4.7G
再上就好危

TOP