DISPLAY超頻

成日見DISPLAY有OC版, 其實可吾可以自己將非OC版超到變OC版?

If all specification are same only the clock is different.
You can do this.

TOP

當然可以~
OC和非OC的分別是OC版超頻比較強~
只要Temp Control得好就可以了~

TOP

本帖最後由 santimak 於 2011-11-3 13:52 編輯

Thx~咁師兄有冇邊隻OCsoftware推介?

TOP

Thx~咁師兄有冇邊隻OCsoftware推介?
santimak 發表於 2011-11-3 13:50

MSI AFTERBURNER~

TOP

RivaTuner v2.24

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

同意MSI AFTERBURNER
N卡用INSPECTER都一樣

OC版就係保証到行O個個頻,唔係OC版就睇體質
不過一般OC版都唔會大超,個頻好輕易就上到

記得要注意溫度

TOP

任何 n 卡都可以用 msi afterburner?

TOP

我出左機la, 我用技嘉z68既easytune6將2500k用一按超頻超上4.1,再將本身條1600ram較番上1600(因為未超前bios只show到1333)
我見graphics果頁可以超display, 我果張係inno3d 580公版,core-772mhz, memory-1002mhz, shader-1544mhz,三行都有條bar比我較,有冇師兄師姐可以教下我要set去幾多(安全範圍),仲有如果用afterburner係吾係安全d?

TOP