太迷信沙橋

之前用 celeron E2140 @ 3GB.. 行 server.. 其實都夠用.. 只係想快dd就夠.
為左慳電, 換左沙橋加 G630T. 結果.. 仲慢過以前 >.<
其實佢都成2.3GHz.. cache又算多..
估唔到都係咁. 最煩既係沙橋 1Mhz FSB都加唔到.
呢舖真係輸鳥.

Ching你係買之前都知沙橋除左k仔之乜都冇得超架啦-v-
不如去玩amd PII 905e之類既野

TOP

之前用 celeron E2140 @ 3GB.. 行 server.. 其實都夠用.. 只係想快dd就夠.
為左慳電, 換左沙橋加 G630T. 結 ...
mcdull 發表於 2011-10-25 01:04


超頻領域???
粒630t超咗??
其實行server吾好用節能u

TOP

630T 冇得超
係自己server啫.. 為環保出一分力嘛

TOP

630T 冇得超
係自己server啫.. 為環保出一分力嘛
mcdull 發表於 2011-10-25 02:19


我係想講你po錯區

TOP

我其實係想問....
係咪真係冇計去超一超呢粒野.
一向低電壓既點都可以超dd........
hard mod 有冇計?

TOP

本帖最後由 美奈子廚 於 2011-10-25 02:48 編輯
我其實係想問....
係咪真係冇計去超一超呢粒野.
一向低電壓既點都可以超dd........
hard mod 有冇計? ...
mcdull 發表於 2011-10-25 02:28

外頻同pci-e/sata同步
你一超便連帶pci-e/sata一齊超
當然吾係話完全超吾到
一般可上105你夠彊上110都ok
行105*23先多得115hz

TOP

換2100都慳電呀 效能又好d
將粒u易手吧

TOP

外頻同pci-e/sata同步
你一超便連帶pci-e/sata一齊超
當然吾係話完全超吾到
一般可上105你夠彊上110都ok
...
美奈子廚 發表於 2011-10-25 02:47



    105 已經唔著機了......

TOP

換2100都慳電呀 效能又好d
將粒u易手吧
skeyeung 發表於 2011-10-25 08:17



2100T我都睇過, 其實同 G630T 一鬼樣 (快 200Mhz), 係display 果part 好啲.. 我唔會用到.
而且貴好鬼死多下.

TOP