mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
ducky2496 當前離線
中級會員
TOP
美奈子廚 當前離線
進階會員
之前用 celeron E2140 @ 3GB.. 行 server.. 其實都夠用.. 只係想快dd就夠. 為左慳電, 換左沙橋加 G630T. 結 ... mcdull 發表於 2011-10-25 01:04
630T 冇得超 係自己server啫.. 為環保出一分力嘛 mcdull 發表於 2011-10-25 02:19
我其實係想問.... 係咪真係冇計去超一超呢粒野. 一向低電壓既點都可以超dd........ hard mod 有冇計? ... mcdull 發表於 2011-10-25 02:28
skeyeung 當前離線
外頻同pci-e/sata同步 你一超便連帶pci-e/sata一齊超 當然吾係話完全超吾到 一般可上105你夠彊上110都ok ... 美奈子廚 發表於 2011-10-25 02:47
換2100都慳電呀 效能又好d 將粒u易手吧 skeyeung 發表於 2011-10-25 08:17