有咩方法最簡單可以穏超AMD phenom II X4 965 ?

本帖最後由 ppcjacky 於 2011-10-20 20:13 編輯

用緊AMD phenom II X4 965 3.4 GHz
8G RAM 同 MSI 880GMS-E41

最問有咩簡單方法可以OC ?
ps 唔係好識起BIOS 調電壓的設定

THANKS

師兄做好要OC之前的功課(找資料),同加電壓.

TOP

如果唔熟BIOS
你可以搵軟件幫你,例如amd overdrive,k10 stat

TOP

用緊AMD phenom II X4 965 3.4 GHz
8G RAM 同 MSI 880GMS-E41

最問有咩簡單方法可以OC ?
ps 唔係好識 ...
ppcjacky 發表於 2011-10-20 20:10



    簡單=BIOS,
其他軟件有好大風險啊(比起BIOS),
行行下個軟件死左,一入WINDOWS LOAD佢就死機,
咁你就煩...(親身經歷...)

TOP

Thx 上面的ching
咁如果起bios of有邊個function 要調效?
Thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

auto tuning @asus board

TOP

輕輕超外頻或倍頻...超到一個critial point就要加壓....較HT...NB Freq.

TOP

係bios較倍頻好容易,試下set倍頻做19上3.8G,默電應該得瓜

TOP

唔想加電又唔想換hs
最懶方法就咁超多2個倍頻 200x19 = 3.8Ghz
包穏

TOP