m4a 音質量如何,算不算係無損音樂?

用乜software可睇到,或者點睇係好既質量?

本帖最後由 bennetng 於 2018-9-4 19:21 編輯

回覆 1# 169169
用耳聽啦, 睇圖估格式音質唔準架
睇圖通常係要用特定 test signal
而唔係一般音樂
https://hydrogenaud.io/index.php ... 0087.html#msg930087
就係有條友同我賭佢可以睇到音質, 我俾幾個 file 佢估結果錯晒
吹水唔抺咀就係呢D

m4a 係 container format, 裡面可以係 aac (有損) 或 alac (無損)
wma 一樣有分有損無損
即係好似 avi 咁, 裡面可以係 mpeg2, 亦可以係 h264

同埋你係咪有心玩野想食花生? 成日問埋 d 咁既問題
forum 上既人點吹根本唔需要理
最緊要用你自己對耳盲測

TOP

腦放已經support埋視覺。

TOP

答番樓主,我用開foobar,你right click首歌>properties>details頁>encoding寫lossy就係有損,lossless無損。

TOP

本帖最後由 bennetng 於 2018-9-5 15:05 編輯

其實我真係好驚 d 人齋睇頻譜
話咩睇 22k 以上有無野, 定係只得 noise...
因為已經有 software 可以腦補將佢畫返靚
d 賣 hi-res 既人只要將 16/44 行個 plugin 轉做 hi-res flac, 話乜乜母帶重製又可以刮一筆

以前無咁多人走去睇頻譜 d 吹水怪俾我一試就現形:
https://forums.dearhoney.idv.tw/ ... der=asc&start=8

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2018-9-5 16:38 編輯

22KHz 以上個D聲對人來講基本上唔好聽, 刺耳, 聽唔到的音波. 我估D人話要保留主要係為咗個D高頻泛音. 除咗依樣野個真係唔知點解咁看重22K以上頻譜. 正如樓上講咗. D 人看頻譜知唔知看乜...

TOP

泛唔泛音都好,上到22根本就只能去"感受",真係只可以用個"心"去聽。
又聽過唔少高人話,22以上聽唔到但係會同下面的可聽區產生"共鳴"。
參透之後即係:"用個心去感受共嗚"!!

ps. 話就22,過左10歲你聽到19已經好叻叻。

TOP

其實我真係好驚 d 人齋睇頻譜
話咩睇 22k 以上有無野, 定係只得 noise...
因為已經有 software 可以腦補將 ...
bennetng 發表於 2018-9-5 15:04


確實好花生

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主用乜手機?  你聽得出嗎?

TOP