有冇係大陸定居嘅車友

小弟深圳住左十年,成家立室,2010年買咗部新車國產Ford fiesta Mt  1.5開左七年幾。講真可靠,實用,冇整過。咁多年都眼見內地無論係道路硬件同揸車素質都慢慢提高。

via HKEPC Reader for Android

行左幾多km?

TOP

31000. 之前係大陸番工,不過住得近,每日12公里來回

via HKEPC Reader for Android

TOP

小弟深圳住左十年,成家立室,2010年買咗部新車國產Ford fiesta Mt  1.5開左七年幾。講真可靠,實用,冇整 ...
deepcool 發表於 2017-11-11 12:57


養車成本好平,噴油一福 300人仔,總之咩都平平平

硬件,新路好鬼靚,舊既爛到無下限,唔知既以為行錯路落左d 田到

素質小車其實ok ,貨車好壞參半,夜晚去 g107 向北轉入 s358 參考下,重災區,細車彻底被虐

仲有好多獨行俠,戴住d 特別體積既貨物,搵多細車幫手睇下路截下車都好,成日貪平好易出意外

好似呢架唔算大,食2條行車線而己,但倒後鏡絕對睇唔到後面d野,係市區就咁行走
https://youtu.be/EebZtGCrGVE

運樹果d 先得人驚,d樹成15.6米長,d老板毫無人性搵架10米長既車黎運,凸出黎又唔掛反光野,d 細枝幹好似掃把咁拖住行,一路行一路掃街,儲夠d 垃圾遇到路面不平時 d 垃圾一路行一路飛晒出黎,好心就搵架大板車運喇

TOP

我年年全保加埋車船稅才三千。停車場二百五。平时去mall食餐飯百幾蚊就唔駛比停車費。Highway知道邊到有影相同無貨車嘅,真係可以比d 車發揮极限

via HKEPC Reader for Android

TOP

大陸第二D地方唔敢講~
深圳實情唔算慢慢提高 係突飛猛進~
你講嘅開車感受應該係二線外 關內同全世界嘅大城市一樣~
塞車塞到叫救命~!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP