3HK出iphone6/6+ plan未?

3HK出iphone6/6+ plan未?
仲未見消息wo好似

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一區區啦,我係屋企3台收得唔知幾好,數碼通反而收唔到。

TOP

我今年轉咗4g真係爽咗好多,仲好多地方都收到呢下真係估唔到

(好似賣廣告)

TOP

3仔lte好得wor,好過csl先
不過一通話fallback返去3g就唔多上到網.....

TOP

回覆 5# akitohk


    iphone 6有VoLTE , 3台已支援

TOP

回覆  akitohk


    iphone 6有VoLTE , 3台已支援
冷 發表於 2014-9-13 14:49


csl smt 都有啦

TOP

回覆 7# 斯卡X


    SMT幾時出左????

TOP

3仔不嬲都平,睇價錢可以揀佢

TOP

大家都有 volte,唔洗怕,最緊要長收到 4G

TOP