放水一問

我想將水冷的水都換了,不沒有放水位..
想問一下,放水位應該在水泵前還是後的位置放水呢?
(好像水泵沒水會弄壞水泵)

水泵冇水通電一段時間先有機會壞

放水任何一個囗放都冇大分別,要注意喺低位放&唔會容易整濕其他嘢嘅位就ok

TOP

感謝黑人兄~

TOP

回復 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect. php?goto=findpost&pid=28806575&ptid=1882416]3#[/url] it_pixy


    佢係黑鬼,唔係黑人

TOP

回復 4# jackymaychan


日頭係人,夜晚係鬼

TOP