鎖咀好難搞, Help !

有冇人試過:  
上鎖咀要好大力先lock 到條喉 (i mean 塞個鎖帽lock條喉), 但係太大力又怕整爛d 野( e.g. display 個d位就唔到力) , 點算??

上網見d 人整得好輕鬆... 都唔知點解

係要大力,尤其是BP

TOP

擰夠十粒八粒後,塊手皮起水泡

TOP

本帖最後由 jackymaychan 於 2012-11-3 13:14 編輯

回復 1# CorsairX


    你係未四分喉?要用陰力,陰干你

TOP

好有可能係你插喉落去果陣時過左適當位置
亦有可能你用四分,會比三分難上啲,
不過上實後,好大機會唔會漏水,
我之前試過呢個case .手都痛埋,不過值得

TOP

本帖最後由 hangck 於 2012-11-3 13:18 編輯

上到咁上下再用鉗擰快靚正

TOP

3分厚~

TOP

回復 7# CorsairX


    我都係三分厚,係有小小技巧,不過唔知點講
上多幾次就識架啦

TOP

本帖最後由 ken125111 於 2012-11-3 21:23 編輯

搵手擰頭幾吓,之後用布包著鎖咀,再用鯉魚鉗擰,
夠晒方便,慳水慳力!
_1_~1.JPG

TOP

回復 9# ken125111


    頭幾吓最難搞....

TOP