alex29 當前離線
進階會員
bcys 當前離線
中級會員
TOP
jackymaychan 當前離線
joe712 當前離線
我用3分簿, 但多數人用4分厚, 用uv冷液 及 uv燈 (有人話鴨記大大支用泥驗鈔果隻都得) ... bcys 發表於 2012-11-1 03:12
師兄: 請問4分厚係咪大路d呢? alex29 發表於 2012-11-1 18:33
kmanso 當前離線
我用內11外16喉 呢度好少人用 joe712 發表於 2012-11-1 17:01
samtch 當前離線