想砌一套水冷,可以點砌法?

冷排想用540排,因為隻箱係ft02
兩張display同粒u上埋水,可以係邊度買料?
同埋大約幾錢?
唔該咁多位ching

冷排想用540排,因為隻箱係ft02
兩張display同粒u上埋水,可以係邊度買料?
同埋大約幾錢?
唔該咁多位chin ...
micchan218hk 發表於 2012-10-24 13:53



    首先要睇你想玩國內嘢定來佬嘢,預幾多錢了
另外如果可以比更多資料,例如要上水嘅硬件係咩型號,可以Post到相就更加好啦

TOP

本帖最後由 jackymaychan 於 2012-10-24 17:07 編輯

回復 1# micchan218hk

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

回復 1# micchan218hk


    你可以睇下我既post  我又係用rv

TOP

首先要睇你想玩國內嘢定來佬嘢,預幾多錢了
另外如果可以比更多資料,例如要上水嘅硬件係咩型號,可 ...
davis19890227 發表於 2012-10-24 16:21



兩張公板7970 u係i7 3820 如果平玩國產又幾錢度?

TOP

兩張公板7970 u係i7 3820 如果平玩國產又幾錢度?
micchan218hk 發表於 2012-10-24 17:26



    國產貨我真係唔太清楚,而外國貨就可以上官網參考,但價錢應該未計運費
不過老實說,玩得就玩好小小吧,起碼安心啲嘛

TOP

細佬接頭全用強國bykski,冇漏水
價錢$10 - $20,jackymaychan兄個去水制都係$65
個樣一樣,入面唔知啦

TOP

用一個排???

TOP

用手砌

TOP

回復 7# kimlam666


    您仲未計三出呀  

TOP