香港買SUV其實會唔會唔係咁岩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一直揸開普通房車,想試SUV但又怕呢D外國大城市用既車唔係好岩香港用。"
Lemon86 發表於 2017-10-27 12:33



真正 suv 應該要有  4驅功能 ..........

HK  城市 頭驅 suv 已 夠用 , 除非 你住 鄉村 山卡冷 又有水浸地方......

最入門
日本牌子 Vezel  / qq / cx 5
歐洲牌子  q2/q3 , glc , x1

thx

TOP

依家越來越多SUV, 怕大部既有X1,X2(就出),GLA,Q1—Q2

TOP

依家既細架SUV 根本就係hatchback底盤  所以渣起黎唔會差好多  當然空間上亦差唔多  好快就上手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

油耗高左,重心高左,維護成本又高左,用埋細車底盤一般內部唔會大左,只會地台高左,重心高行頭轆通過性仲 ...
DGCNYO 發表於 2017-10-27 20:48



不過親身揸過
淨係坐得高望到遠啲
已經蓋過各種缺點

同埋遇著啲起哂角度嘅上落斜路口仲有啲壆邊
揸架SUV可以跨過唔掂到
揸架普通矮身車隨時刮到車底裙腳損哂

TOP

不過親身揸過
淨係坐得高望到遠啲
已經蓋過各種缺點

同埋遇著啲起哂角度嘅上落斜路口仲有啲壆邊
...
kanduki 發表於 2017-10-27 21:09


我早排就係睇左轉細SUV, engine 細左馬力細左, 架車高左短左易睇位好多... 設備上同中房差唔多... 淨係高呢樣野真係蓋過各種缺點....
不過最後都係無買

TOP

SUV都有compact
假若你唔鐘意夜晚揸車比後面/對面盞車頭燈殘住
SUV就啱晒你喇

TOP

我真係唔明點解坐得高望得遠係優點,雖然成日聽人講!仲大把人話SUV好撞啲添(買架車預咗撞車唔知咩心態)
自己本身巴士中型貨車牌都有,只知坐得越高,重心越高,handling 越差,越唔好揸!搖下搖下咁!如果唔係啲歐洲大廠新型拖頭就唔會將司機倉做返低地枱,就係想司機好揸的,handling 好的!
適揸都知坐得越低,重心越低,handling就越好越好揸!
BTW, 香港的街又唔闊停車場又窄,掉頭又唔方便泊車出入又窄又阻人,所以根本就唔太適合SUV,只不過羊羣心態,如果唔係香港就唔大把一家三口買架巨型七人車啦!
俾我都係揀番hatchback 或3箱車型!

TOP