Lemon86 當前離線
Banned
yiyikitkit 當前離線
TOP
ef-9 當前離線
進階會員
一直揸開普通房車,想試SUV但又怕呢D外國大城市用既車唔係好岩香港用。" Lemon86 發表於 2017-10-27 12:33
carl.20150508 當前離線
CEO
love19901109 當前離線
DGCNYO 當前離線
kanduki 當前離線
油耗高左,重心高左,維護成本又高左,用埋細車底盤一般內部唔會大左,只會地台高左,重心高行頭轆通過性仲 ... DGCNYO 發表於 2017-10-27 20:48
ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
不過親身揸過 淨係坐得高望到遠啲 已經蓋過各種缺點 同埋遇著啲起哂角度嘅上落斜路口仲有啲壆邊 ... kanduki 發表於 2017-10-27 21:09
da87 當前離線
joe3288 當前離線
中級會員