有咩CPU水冷散熱器好用?[已買了CM Seidon 120M,等睇開箱^^]

本帖最後由 bbq2468 於 2012-11-15 13:56 編輯

筆直應該唔過800$
機箱頂部無出風口!
得後面,左邊,前面
如果可以教下我點用!

本帖最後由 manling 於 2012-11-14 20:52 編輯

CM出咗隻一體賣五舊幾,
有無興趣試下?^^

TOP

CM出咗隻一體賣五舊幾,
有無興趣做下白老鼠?^^
manling 發表於 2012-11-14 15:08



    做乜講到好似伏咁
我就對CM有信心既

TOP

做乜講到好似伏咁
我就對CM有信心既
KENKNE 發表於 2012-11-14 18:20

ching別誤會^^
因為太新又未見有開箱,所以先咁寫。
我會刪除果幾個字,唔該晒ching嘅提醒^^

TOP

咁又唔洗
都點會有人踏出第一步開箱=]

TOP

CM果件我今日係灣仔問過唔洗5舊....

TOP

@@做下白老鼠先!和想問點用?,插我就識插,用我就唔識用!help

TOP

@@做下白老鼠先!和想問點用?,插我就識插,用我就唔識用!help

TOP

無K的CUP,GHZ開到最高,用水冷會唔會太浪廢?平時打機一般上60度???

TOP

5舊幾點解唔解唔用antec h2o 920

TOP