G840 咁樣係唔係正常

粒U好似好慢咁,冇SET過BIOS,用H61-MLE板,望多位解問,thanks a lot

2011-11-24 16.34.jpg (62.15 KB)

G840

2011-11-24 16.34.jpg

正常吧~應該係開咗節能關係,如果唔想個Core speed降到咁低可以喺Bios關咗個節能function

TOP

G840可以快得去邊?

TOP

我覺得g620都好夠快

TOP

100->103...... ,  算la.

TOP

好正常
你肯定係CPU問題

TOP

g840 你想有幾快。。。。

TOP

好慢咩? super pi 1M 14s 喎

TOP

都幾快拉.冇要求咁高姐

TOP

正常,可能是板的问题。。。

TOP