akao 當前離線
進階會員
ex_haha 當前離線
TOP
feilolai 當前離線
中級會員
singchai 當前離線
回復 feilolai 唔該晒, 去睇睇先, enzotech果兩款mosfet散熱器都好好, 一款要上螺絲, 另一款齋貼, 不過 ... akao 發表於 2011-11-21 11:37
KinChungE 當前離線
長老會員
呢個牌子係好,但你bugget得$20,一定買吾到 singchai 發表於 2011-11-21 12:41
呢隻, 會唔會過百? KinChungE 發表於 2011-11-22 00:04
你指enzotech? 應該接近2舊水 singchai 發表於 2011-11-22 10:49
kcuf 當前離線