想買入門DAP或推薦

自己用緊Campfire Orion
平時用電話聽
當去到底音位D聲就爆晒,插落電腦又唔會,
音響野小弟真唔識,都係上網自己睇,估係電話唔夠推

所以想試買入門DAP,
千幾至二千左右, 睇中兩隻款
A- Cowon Plenue J
B- Sony NW-A55
C-其他
但唔知邊隻會好D或岩我

最好有D Effect可以玩下
請教高人指點,THANK YOU

fiio m9

TOP

去子版 耳界大開 問會多d人答你。建議都係帶張卡(自己聽開的歌,要無損檔!!!)去旺角逐部試。

見你話用手機聽會爆聲,你聽mp3嗎?

TOP

回覆 3# ichigo1000
FLAC
唔該

TOP

睇你選擇就知你唔鍾意國產牌子

TOP

推Orion買部DP-S1都已經足夠用

TOP

仲有DP-S1 / Fiio M3

TOP

最新fiio m9

TOP