yagmai0904 當前離線
Banned
mlyu 當前離線
進階會員
TOP
ziv.tong 當前離線
abcjerry 當前離線
冇錯,我係覺得好唔掂 所以我從來冇買n270既機 個d全部唔店 yes ziv.tong 發表於 2010-1-23 22:53
fred2088 當前離線
DMAN 當前離線
僕は架妹コンです
legoman 當前離線
d config 係上一代既 netbook 依家仲有好多人用 你即係話個 d 全部唔店? 上去 digitalxy 有實物,點會 thick ... yagmai0904 發表於 2010-1-23 22:50