[操作疑難] 舊款Laptop PD誘騙線

本帖最後由 tommy0811 於 2020-12-28 02:35 編輯

請問有無朋友用過PD 誘騙線/器駁Typc C 去尿袋充電?

二年前買左部電腦,以為有Type C就等於充到電,點知得DataTransfer only(並非Thunderblot支援DP).

部機仲好靚仔,但做帶出街唔夠電好唔方便。上網找到有種叫PD誘騙線,買左番黎,直插落部機既7.5 x 4.0mm插位,用左隻PD 牛有20V 1.5A黎試充電。關機堅充到,但一開機,右下電池logo不停loop有牛,無牛咁。而且關機情況下摸落部機金屬外殼度有點電手既感覺。

上網睇,Laptop廠商係咪預左input有+- 1V?長時間用20V 去供預設值19.5V既Laptop,會傷機嗎?

謝謝指教。

請問有無朋友用過DP 誘騙線/器駁Typc C 去尿袋充電?

二年前買左部電腦,以為有Type C就等於充到電,點知 ...
tommy0811 發表於 2020-12-28 02:21



    你是講PD誘騙線, 首先你要買對V數誘騙線/Type C誘騙轉插, 另外你隻PD牛要支援20V輸出, 同條Type-C線要支援65W/100W PD快充

TOP

本帖最後由 tommy0811 於 2020-12-28 02:40 編輯

回覆 2# 炎冬

唔該哂,打錯左DP, PD先岩,thx~

但係我見網上多數講65W 或 100W既誘騙線,好少話轉番19.5V,如果你有介紹,麻煩私訊小弟。

TOP

19.5V notebook插20V牛一定唔會有問題
正常3%誤差範圍內都唔怕

你既情況係隻牛唔夠力
跟機牛可能係45W/65W
但係你20V 1.5A牛只得30W, overload自動斷電
非type-c既notebook用誘騙線唔會識detect火牛輸出, 唔夠力就直接用唔到

至於外殼有電, 係你隻火牛問題, 冇地線

TOP

你個誘騙啱唔啱 Voltage?
同埋你部電腦後面啲貼紙會有寫部機要幾多電, W 唔夠差唔起

TOP

回覆 4# KinChungE

明哂唔該,聽日買隻100W既PD火牛番黎試下先。

TOP

回覆 5# tunster

好的唔該。

TOP

我都有用Laptop PD誘騙線,我是Thinkpad x1 Gen3,正常使用,無問題。Ching部 Notebook 是什麼型號?

TOP

我果條間唔中都唔識叉, 要用個USB 再set 返岩先叉到

TOP

"右下電池logo不停loop有牛,無牛咁"
我都用有類似問題,不過我係用緊100W PD牛叉120W Notebook......

TOP