[拍賣] : 有問題天陽 X800GT [28-11-2009 23:00完]

天陽 X800GT DDR2 256M 128BIT [RX800GT2-D3]
之前TEST過 , 有時會花畫面 , 有時無 , 之後無再TEST

底價 $100 , 每口價 $100
*本人保留買賣的權利*
*油麻地交收*
有意請先回帖作實後,再PM留聯絡電話

[ 本帖最後由 macintosh 於 2009-11-25 01:41 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

原帖由 macintosh 於 2009-11-24 11:47 PM 發表
天陽 X800GT DDR2 256M 128BIT [RX800GT2-D3]
之前TEST過 , 有時會花畫面 , 有時無 , 之後無再TEST

底價 $100 , 每口價 $100
*本人保留買賣的權利*
*油麻地交收*
有意請先回帖作實後,再PM留聯絡電話


PCI-E??

TOP

原帖由 9658@transperth 於 2009-11-25 00:28 發表

PCI-E??

YES

TOP

一代咭皇
最後只值epc

TOP

100

TOP

原帖由 byleung 於 2009-11-25 02:06 發表
一代咭皇
最後只值epc

支持下啦!

TOP

$200~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Debug神 於 2009-11-25 16:51 發表
201~~~

無效且你無錢

TOP

無足夠epc$而出價及事後改帖更改出價乃擾亂EPC$拍賣場秩序可被即時禁言
再犯會永久涷結戶口

另外所有此等不合法出價皆視作無效

[ 本帖最後由 AndyWilliams 於 2006-11-29 06:36 編輯 ]


Debug神....See the rule before bid

原帖由 BT 於 2009-11-25 18:15 發表

無效且你無錢

Andy Sir在哪兒

TOP