在Apple Store門口收一部機會唔會見報

如果我9/19在IFC Apple Store門口拿住張A3紙寫住大大隻字話 $XXXXX 收iPhone 6+ 128GB 金色的話, 會唔會見報, 我驚俾人見到...

師兄係咪想搏PM? 你個PM應該好快爆曬

TOP

只是想討論下, 有無一D師兄好似我咁, 想第一日入手但又訂唔到, 又唔介意為左第一日出機俾炒價, 睇下大家會點做咁...  之前5和5S 都係被先達劏, 今次想醒目D, 就算係明蝕都唔好蝕俾先達班友, 寧願益下其他師兄

TOP

只是想討論下, 有無一D師兄好似我咁, 想第一日入手但又訂唔到, 又唔介意為左第一日出機俾炒價, 睇下大家會 ...
googleli 發表於 2014-9-16 18:33


CHING 原意的確幾好....直接賣比用家係最好
但你諗住出咩價?
好多其他收機佬低價門口收
其實係收去放先達/直上華強
你夠佢地搶價嗎?

你一定要第一日就拿到手嗎?
如果是真正用家的話, 相信都唔價意等多一頭半個月

只是意見而已...不合就請無視吧~

TOP

其實唔洗寫大字報
見人行出黎就問一問價總會有人放

TOP

點解要第一日拿機呢?
我做developer 都不用玩到第一批機

TOP

靜靜地做就好
鬥價鬥得甘揚 小心比人打

TOP

googlei 萬歲 !

TOP

使鬼咩, 手楂一個iphone 舊盒, D人自動過來問價啦

via HKEPC Reader for Android

TOP