拎住tablet 係街行成日

本帖最後由 underdog19 於 2014-9-1 11:03 編輯

方便係方便,係隨時上網都可以,不過 30 度天氣,部機就真係變得唔惹少

同埋太陽曬到部機勁熱

TOP

回覆 1# underdog19

拎往, 唔係丫, 放係個咩袋咪OK囉!!!!

TOP

AIR已經好好多...

TOP

Air你都覺重的話,你用番電話上網算數啦

TOP

其實30幾度攞咩響手都好難頂...只係行一陣個身D汗好似倒水咁, 自問已經唔係大汗人都咁, 有時真係想部 AIR/MINI 可以變部涼風扇出黎用就好喇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

CHING 係做地產?

TOP

三十幾度乜都唔拎係條街行一日都好累啦

TOP

回覆  underdog19

拎往, 唔係丫, 放係個咩袋咪OK囉!!!!
b-29 發表於 2014-8-8 14:23



    有冇咩介紹呀? 我真係拎住多..放假有先出街都會拎出街...~

TOP