[操作疑難] [已解決]

本帖最後由 monarchy_empero 於 2014-8-3 15:54 編輯

係咁的.
我早在一年前已搞好左APPLE ID.
咩野鬼資料都輸入哂.
之後今日買左AIR 16GB WF版.
就開家中WF來登入啦.
就話我個ID/PW錯誤.
去icloud登入就話我資料未齊全,要去某某某網站設定資料.
我就依照該指定網址登入,發現就係apple id設定個畫面,但咩資料老早就輸入哂啦.
都話我唔齊全或ID/PW錯誤...
點搞搞佢呀?
謝謝.

c兄激活咗個account未

TOP

回覆 2# anakin826

咁樣?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

呢個唔得,註册個新id 咪OK囉!!

TOP