850t 當前離線
初級會員
黑膠漿 當前離線
中級會員
請問衛訊trade in okay嗎?我見一經開盒就無得換,要自己上Apple搞。但衛訊收我部iPad2好高價。可以多幾佰 ... 850t 發表於 2014-3-24 15:26
TOP
qwe1qwe 當前離線
Zz笨影zZ 當前離線
進階會員
ryan_1026 當前離線
QoQ 當前離線
ipad2仲值幾錢呀,thx qwe1qwe 發表於 2014-3-24 16:09
230373518 當前離線
Banned
進滕光 當前離線
trade 到 1600 or 以上? 如果唔係都唔算話好高 230373518 發表於 2014-3-24 19:36
chung0816 當前離線