[測試] 用冇人仲用緊 ipad 1 ???

11年6月份我先買二手 ipad1 16gb+3g
今年9月開學轉左用二手galaxy tab 8.9 因為  大 ram,有Qvod同輕好多
但galaxy tab 8.9 mon 唔夠ipad大
ipad1 専用左黎放PDF  for 某D堂上用(一星期有兩堂用到)
夜晚床上會用黎睇下片
唔捨得賣係因為可以打電話
唔知ipad2以上破解到打電話未.....

Ipad 都有qvod

TOP

無耐前先入左部16gb 3g+wifi
本身唔係點打機,所以其實無想像中咁經常用部機
不過部機真係幾慢,一開多幾個app就會慢
諗緊唔唔加幾舊水加ram
BTW c hing知唔知4.3係咪順過5.1好多?
係我就down返落去

雖然打到電話,但其實都唔係咁常用
始終太大部&要用handfree

同埋另一個問題係太重
帶唔街唔係好方便,如果而家再揀可能會揀ipad mini
(不過差唔多貴成2k(cellular版))

而家部ipad都係用黎上網/睇片/睇波/睇pdf多
(睇廣體易load過用電腦,裝有線都慳返)

TOP

我第一部係ipad 3G 32G , 之後就ipad2 16G WIFI,
再買ipad3 32G WIFI ,
現在只keep ipad , ipad3 , ipad mini wifi , 等緊ipad mini 4G,
用batteryinfo 睇過部 ipad battery cycle 用左231次
ipad3 就10次=.=

TOP

比我阿媽睇youku, pps

TOP

部ipad 俾亞女睇youtube

TOP

請問hk 邊到可加ram, how much?

TOP

我重有部IPAD 1 3G 16G放係屋企廁所

TOP

回復 8# kidney

廁所呢度咁重既地方應該放ipad4

TOP

覺得自己好 O U T, 從未擁有過 iPad

TOP