[開箱] 終於都係買左H60

點解買H60 呢, 一黎機箱唔太多位, 有細隻既買細隻 (薄) 好,
二黎Corsair 有5年保, 所以終於玩水了!

開箱


底已經有埋散熱膏, 就咁上板已經得


冷排, 第一次玩水, 唔就分好定唔好...


跟黎既風扇, 幾靜


有點low tech 既設計, 如果有螺絲上實佢感覺上會好d


個鐵扣磁石攝住個頭, 再收螺絲落底座


底座 + 幾口螺絲, 再用個絲模咁上下上實佢


玩水最怕漏, d 駁位感覺上都可以吧


得左!


風冷(CM Vortex Plus), 4.6GHz @ 1.3v, full load 16分鐘後約90度


轉左用水, 同樣setting, full load 16分多少少後83度


頂唔順訓先, 明天繼試下上唔上到5GHz

請問ching用咗幾錢買H60?.........

TOP

裸機83度0口0
樓主去到好盡

TOP

請問ching用咗幾錢買H60?.........
sfcgame 發表於 2013-1-4 03:32


五百頭

TOP

裸機83度0口0
樓主去到好盡
marcolee1314 發表於 2013-1-4 12:09


之前風冷1.2v 4.4GHz, full load 都78度

TOP

恭喜師兄新玩具入手

TOP

果然35k係熱好多

我25k 1.31v 4.6g  full load 53~55度

TOP

果然35k係熱好多

我25k 1.31v 4.6g  full load 53~55度
wongcc 發表於 2013-1-4 13:42


無計,要試HD4000, 無理由買i3 架!

TOP

咁又係,  but 個人都係鍾情sb 25/26k

TOP

收工後繼續上, 向5GHz 出發!

4.8GHz idle, 1.35v


4.8GHz full load, 93'C, 粒3570k 過左4.4GHz 就要狂加電先有得上


5.0GHz idle, 1.45v 先入到windows, 不過一行LinX 就藍畫面.....


5.0GHz full load 要 1.47-1.48v 先叫做行到LinX,
只需短短16秒, 就over 100'C 可以煲水, 收手


換左套水, 總算叫做知道自己粒u 要行5GHz 要點set.....
由4.4GHz 1.2v 有找, 去到5GHz 要行到1.48先掂, 換水後都係行4.4-4.6GHz 算....

多謝收睇

TOP