點解買H60 呢, 一黎機箱唔太多位, 有細隻既買細隻 (薄) 好,
二黎Corsair 有5年保, 所以終於玩水了!
開箱

底已經有埋散熱膏, 就咁上板已經得

冷排, 第一次玩水, 唔就分好定唔好...

跟黎既風扇, 幾靜

有點low tech 既設計, 如果有螺絲上實佢感覺上會好d

個鐵扣磁石攝住個頭, 再收螺絲落底座

底座 + 幾口螺絲, 再用個絲模咁上下上實佢

玩水最怕漏, d 駁位感覺上都可以吧

得左!

風冷(CM Vortex Plus), 4.6GHz @ 1.3v, full load 16分鐘後約90度

轉左用水, 同樣setting, full load 16分多少少後83度

頂唔順訓先, 明天繼試下上唔上到5GHz  |