[操作疑難] TeamViewer連唔到線

請問大家個TeamViewer連唔連到線呀? 今日成日都著紅燈

連到WO ,仲用緊...

TOP

請問大家個TeamViewer連唔連到線呀? 今日成日都著紅燈
Ming2107 發表於 2018-8-22 20:11


係呀!部份電腦係咁...但現在應該已修復。

TOP

回覆 3# hackentsui

我A電腦完全登入唔到, 一登入就瘋狂連線斷線, 但其他電腦好正常, 開頭以為比佢block左定我電腦有問題攪到我走去重裝

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇佢twitter
佢兩日前就server出問題,
佢話整好左但係..你明白既.
crackong 發表於 2018-8-23 16:21


    頂..佢個report癈架, 兩日都無人應機     

TOP

呢2日成日時不時斷下
佢仲會話係個防毒BLOCK左
但關左防毒都一樣

TOP

過左咁多日都未整返好

TOP

過左咁多日都未整返好
Ming2107 發表於 2018-8-30 16:09

我呢幾日不停咁用, 好正常完全無問題

TOP

有冇試過anydesk?
我tv轉ad後頭也不回

TOP