ngotto 當前離線
今生無怨無悔
特級會員
BT 當前離線
※※※※※※※※※※※ ... ... ...
Super Moderator
TOP
原帖由 BT 於 2009-12-17 19:32 發表 交收地點係邊? IPC 嗎?
onetwothree123 當前離線
Contessa Member
中級會員
Edmondpoon0202 當前離線
恐怖在線
Banned
原帖由 Edmondpoon0202 於 2009-12-18 14:51 發表 用轉插, 推唔推到 690g + amd 2+ ??
大教宗 當前離線
King of Capacitor
Moderator
chitkan 當前離線
進階會員
原帖由 chitkan 於 2009-12-20 01:54 發表 MTR站交收既話C兄你方唔方便?
原帖由 ngotto 於 2009-12-20 11:14 發表 只將軍澳線、調景嶺線、港島線、荃灣線中環至美孚