中環重災區

15132380164780.jpg
15132380166051.jpg
又嚟大開殺戒

本帖最後由 yiu1 於 2017-12-14 17:45 編輯

我仲以为呢條街唔會抄, 日日雙黃都泊滿, 今日荔枝角青山道都有成隊十幾人係度抄

TOP

好多時都覺得泊得太順手,
當地下黃線冇到,
警方祇是正正常常做下野。

TOP

紅十字會D車九成都係地盤
九牛一毛

TOP

做得好!

如果中環在公眾地方都可以免費泊車,咁俾錢泊入停車場的人是儍的嗎?

無錢泊車,就唔好學人揸車!

唔好話缺乏車位,根本無車位就唔應該揸來中環,已經夠哂塞車了!

我去中環都是泊九龍轉乘的。

TOP

本帖最後由 jwong852 於 2017-12-15 10:34 編輯

好多時我見到禁區都泊滿車又無抄牌,我都會打去該區警署投訴。

各區警署電話係3661字頭,詳細可去網下載各區電話。

各位請見到禁區泊車,都打電話到該區警署,保持道路使用者守法,及交通暢順。

非法泊車係非常自私的行為,損人利己,應重罰!

TOP

正義魔人出沒注意

TOP

做得好!

如果中環在公眾地方都可以免費泊車,咁俾錢泊入停車場的人是儍的嗎?

無錢泊車,就唔好學人揸車 ...
jwong852 發表於 2017-12-15 10:26



其實政府不如將呢D 唔多車又唔阻人既地方劃D錶位好過啦

反正點抄都係有人泊,不如劃位賺下錢同方便下守法既人,留番D人力抄D泊得衰既

TOP

非法泊車自私自利嘅先至係魔人!

TOP

通常泊街都係泊一陣,食個飯,走,通常半個鐘至一個鐘⋯
如果由朝泊到黑就有點那個⋯

TOP