如果想出ipad mini retina 係唔係等多一個月好D

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

等! 依家買完一個月後變舊款,價錢唔會差好遠,點解唔買新款。

TOP

回覆 1# peterpanhi
等得就等,你預最遲11月到手

TOP

上面兩位咁有信心,Apple 宜家出產品好飄忽

TOP

本帖最後由 iam886 於 2014-9-13 22:18 編輯

等到10月有冇發佈會先. 唔急住用就忍吓手. 唔係後悔.

TOP

回覆 1# peterpanhi


    你依家買就可以即用~
但係你遲少少可以用相同價錢買最新款或者買以家果款 平大約$800買

睇下你點睇~
新款我估會跟番IPHONE6 既設計同SPEC

TOP

我都好心急,快D出啦,最好有新野新功能出

TOP

我都等緊第三代睇下有咩改進
部第一代MINI似乎有D虧虧地

TOP

今年未出更新 有3個月時間
更新左之後買 今日既款又平d 又可以用今日既價買新機

TOP

我都好心急,快D出啦,最好有新野新功能出
rayad 發表於 2014-9-14 01:37

無咩期望. 但最少 硬件提升, 有 IOS8 比你玩.

TOP