Argon 當前離線
進階會員
codyks 當前離線
初級會員
TOP
仲用緊, 都覺得好慢 我會用支筆畫野, 升完仲有無壓力感應? codyks 發表於 2017-4-12 10:28
Thanks 佢粒掣我都無用,揾時間研究下先 而家睇網頁上下掃會lag真係好唔爽 codyks 發表於 2017-4-12 11:19
Cm.Lui 當前離線
中級會員
Bsina23 當前離線
本來部Note 10.1真係好慘, 全世界都升晒Android 5.1.1, 得港行冇得升, 仲係卡喺4.2, 加上佢個2K mon, ... Argon 發表於 2017-4-12 10:02
師奶股神 當前離線