仲有冇人用緊三叔Note 10.1 2014? 升左Lineage OS真係新嘅一樣

本來部Note 10.1真係好慘, 全世界都升晒Android 5.1.1, 得港行冇得升, 仲係卡喺4.2, 加上佢個2K mon, 連大量Samsung垃圾跟機App, 根本慢到唔想用

最近見到Lineage OS有隻Unofficial ROM話係幾乎Full Function, 即刻裝左佢黎試, 果然係爽手好多, 確實好似新機一樣, 唯一係叉電速度唔夠新果D tablet快, 冇計, 2014年尾未有快叉

呢個Rom冇乜大bug, 原本有嘅function都喺晒度, 用到LTE, 唯一係冇左Samsung原生果支筆嘅function, 不過冇所謂啦, 反正幾乎都用唔著支筆

如果想裝呢個Lineage OS, 首先要Update左部機去Official 嘅5.1.1, 如果唔係會detect唔到sim卡
港行冇出5.1.1,所以要用外國嘅Samsung ROM, 試左幾隻, 最後發覺芬蘭果隻version啱駛


https://forum.xda-developers.com/galaxy-note-10-2014/development/rom-unofficial-cyanogenmod-14-1-30-10-t3490761

1.jpg
2.jpg

仲用緊, 都覺得好慢
我會用支筆畫野, 升完仲有無壓力感應?

TOP

仲用緊, 都覺得好慢
我會用支筆畫野, 升完仲有無壓力感應?
codyks 發表於 2017-4-12 10:28


試左裝Samsung隻原生Note係一開試彈App, 用左另一隻叫HandWrite Pro嘅App試

佢sense到用唔同力度, 識分粗幼, 但支筆上面嘅function掣變左冇用

test pen.jpg

TOP

Thanks
佢粒掣我都無用,揾時間研究下先
而家睇網頁上下掃會lag真係好唔爽

TOP

Thanks
佢粒掣我都無用,揾時間研究下先
而家睇網頁上下掃會lag真係好唔爽
codyks 發表於 2017-4-12 11:19


係啦… 原生Rom用黎睇普通web site都會lag, Samsung嘅Software真係垃圾

TOP

本帖最後由 Argon 於 2017-4-12 12:25 編輯

覆錯POST

家下冇左delete 回覆function嘅?

TOP

已經用o左一個月,超級順,
完全唔覺得係用幾年前的高通800,
唯一系無得用xposed同用Magisk有少許問題。
Ps.P605同P607T的Rom是通用,可互刷。

TOP

本來部Note 10.1真係好慘, 全世界都升晒Android 5.1.1, 得港行冇得升, 仲係卡喺4.2, 加上佢個2K mon,  ...
Argon 發表於 2017-4-12 10:02



    想問吓個rom係5.1定6.0?

TOP

唔好意思!剛睇到,7.1.1

TOP

2014 NotePRO 12.2就有一部

TOP