裝窗口機啲師傅會唔會偷雞用舊架

個鋁㗎十幾年好驚佢會重用, 唔裝過新架
以前試過啱位就用舊架甘裝新機

via HKEPC Reader for Android

回覆 1# peterbaby

有錢有新架

TOP

岩位就用舊架。。。

TOP

如果安裝費包左架錢就實可以要求用新架,不過拆野好多時另計錢

TOP

新架就一定比舊架好咖咩?

TOP

一般標準安裝好似都係唔包鋁架,你冇要求重做新,咁用番舊鋁架唔係正常咩?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我房舊架裝咗廿年,兩年前換部新,自已同朋友安裝,都係用番舊架。但因新機長幾cm,舊架唔夠深,導致部機室内較凸出,但唔影響機身散熱。

TOP

標準安裝係包新架

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP