3000W 儲水式熱水爐用mcb 還是老鼠尾

如題,thx

用 MCB, 直接打掣當開關 ...

TOP

固定電力裝置獨立MCB供電就得, 記得駁水線

TOP

固定電力裝置獨立MCB供電就得, 記得駁水線
atukowing 發表於 2023-7-13 19:52



    跟翻D先進國家,有錢用RCB甚至RCCB老鼠尾都無問題

TOP

唔記得邊年轉咗新規例


https://www.emsd.gov.hk/filemana ... 2/Poster_WtrHtr.pdf
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

唔記得邊年轉咗新規例
wyhui5124 發表於 2023-7-13 20:09


師兄正確,新例一定要用漏電斷路器

TOP

出面賣多數都係rcbo?

TOP