[開箱] 新版紫珊 Z3 ( AK4493 )

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

本帖最後由 1543 於 2019-2-16 16:55 編輯

IMG_20190216_5645.jpg Z3 個 PO 插好雞,好容易無聲,經我手都整左 3 部!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都有部4490,係幾方便,不過唔鍾意佢開機會啪一聲

TOP

掹耳筒插出嚟先開関機,或者用OPA1622 改soft start

TOP

舊果部 Z3 ( AK4490 ) 用左一年到 PO 壞左, 得番單聲道. 想買過部細機, 試過 R3, M0, 始終係覺得 Z3 d 聲比 ...
countryboy 發表於 2019-2-16 15:33


師兄想請教
如果買紫珊4497 同你 4493 分別大唔大?
用緊SE846

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

甘我都入手4493先唔該師兄
想問多句 換opamp難唔難?

TOP