[經濟日報]日企推麻雀相機App 一拍即計番

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

麻雀咁難打都識. 計番反而唔識.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2018-7-2 22:15 編輯
香港 的 食糊 組合 較 其它地方 少 啦! 台灣 和 日本 比較複雜!
toylet 發表於 2018-7-2 21:56


你做得出的牌有食得出, 都唔知自己有幾多番??    . 日本要計符點同旺子. 個D自己做得出來的牌例有幾難記.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2018-7-3 00:44 編輯
D符, 一般唔係專登做出黎.
裡Dora係計彩數.
1q1q1q 發表於 2018-7-3 00:25


好多新手係唔識計符. 日本牌點數值($)除咗番數要要看符來計. 而且日本牌計點放法都廣東/香港牌唔同.          二五雞 ,五一,一二蚊. 全,半辣同日,台計法唔同....
但我覺得真係打牌個D. 點會連番數符點都唔識計.... 唔覺識又點會打牌打得精...麻雀隨咗運氣. 就真係看你精唔精.

TOP

好多新手係唔識計符. 日本牌點數值($)除咗番數要要看符來計. 而且日本牌計點放法都廣東/香港牌唔同.          二 ...
MirageKnight 發表於 2018-7-3 00:28

講咁耐簡單講句,你識唔識計符

日麻因為高點法係好容易唔小心計漏
更何況而家接觸既好多係網絡麻將鬼駛識計

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2018-7-3 10:13 編輯
講咁耐簡單講句,你識唔識計符

日麻因為高點法係好容易唔小心計漏
更何況而家接觸既好多係網絡麻將鬼駛識 ...
tuyylihk 發表於 2018-7-3 08:45


以前打過一排. 係識計番,符(主要都係看刻槓).  但點數就看表. 好煩.

TOP

同啲Friend打親日麻都係由我負計....

TOP